12 Şubat 2013 Salı

Yeşil Domates Kavurması


Yeşil domates turşusundan yaptığım bu lezzetli kavurmayı 2 günlük bir ayrılıktan sonra sizlerle paylaşayım dedim.Cumartesi günü internetimizin kontürü bitince resmen kalakaldım.Meğer ne alışmışım ben bu blog dünyasına.Eşim bakalım ne kadar dayanabileceksin dedi.Bugün krize girince hemen yükledi tabii :))Şaka bir yana zaten gidip yüklemeye fırsatımız da olmadı.Arkadaşım da bugün dalgasını geçti benle.'Hayırdır tariflerin mi bitti' deyince,bende tarif değil ancak kontür biter dedim.zaten anlamıştım bir şeyler olduğunu deyince gülüştük.Neyse ben geleyim tarife.Yeşil domates turşusu olan herkesin kolaylıkla yapabileceği lezzteli bir tarif.



MALZEMELER: yeşil domates turşusu,soğan biraz tere yağı ve sıvı yağ

YAPILIŞI: Öncelikle domatesleri bir kaç saat su da bekletip fazla tuzundan ve sirkesinden arındırmalıyız.Küpler halinde doğradığımız soğanları kavurup yine küpler halinde doğradığımız domates turşusunu da katıp yaklaşık yarım saat kadar orta ateşte arada sırada karıştırarak kavuralım.İsterseniz biraz da pulbiber serpip servis edebilirsiniz.Resimde görünen sarımsaklar turşunun içinde olanlardı.İsterseniz koyabilirsiniz. 

9 yorum:

  1. şu turşu kavurmasını hep merak ederim de bir denemem nedense.Eline sağlık çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNE SAĞLIK,ÇOK GÜZEL BİR TAT,AFİYET OLSUN.SELAM VE SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  3. denemediğim bir lezzet ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım nefis olmuş.Bizde sık sık yaparız domates turşusu kavurması,annem birde pirinçle yapıyor oda çok güzel oluyor.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika lezzetler paylaşıyorsun,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. ben fasulye tursusuylada yaparım elıne sağlık

    YanıtlaSil
  7. hiç denemediğim tatmadığım bir lezzet, ellerinize sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. güzel yorumlarınız için tüm arkadaşlara teşekkürler.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. ooo değişik bir tarif eline sağlık canım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...