12 Mart 2013 Salı

atıştırmalık minik kekler,truff


Merhabalaaar.
Haftanın 2. günü de olsa güzel bir başlangıç yapalım istedim.Tatlı yiyelim tatlı konuşalım derler ya bu da öyle bir şey oldu işte.Bu tarifi yapalı çok oldu ama yayınlamak bu güne nasip oldu.Özellikle de çocukların çok sevdiği bir lezzet diyebilirim.Tarifi de çok pratik ve lezzetli.Aslında bir bakıma truff da diyebiliriz.Evinizde yemediğiniz kalan bir kek varsa hemen bu şekilde değerlendirebilirsiniz.Ben de öyle yaptım.Keki parçalayıp içine 1 tane elma rendeleyin.Çekilmiş ceviz veya fındık da katabilirsiniz.Yoğurun ve istediğiniz şekli verip eritilmiş çikolataya ya da çikolata sosa bulayıp pasta süsüyle süsleyin.İşte bu kadar basit ve pratik olan bu tatlıya malzemeler ve yapılışı diye yazmak istemedim.Çünkü herkesin kolaylıkla yapacağı lezzetli bir tatlı.Sevgileeer... 

12 yorum:

  1. Ellerinize sağlık hem çok kolay hemde çok pratik.süper.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel degerlendirmişsin keki.. bambaska bi tarif olmus. ellerine saglık

    YanıtlaSil
  3. sırf bu tarif için kekte yaparım ben.çocuklar zaten sade keki sevmiyor.mutlaka deniycem.çok pratik bir tat eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. elıne sağlık bende boyle değerlendırıyorum kalan keklerı

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık..
    çoks everek yapıyorum bende truffları sizinkisi bol soslu çok şirin olmuşlar.)

    YanıtlaSil
  6. bende kalan kekleri hep böyle yapıyorum ençokda bunlar ilgi görüyor :)

    YanıtlaSil
  7. sosun içinde yüzen truflar enfes olmuştur kesin ye beni diyorlar kesin yenmiş ve bitmiştir eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında sosun içinde yüzmüyordu ama size öyle gelmiş heralde.evet,kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.bir tana bile kalmamıştı.sevgiler

      Sil
  8. Eline sağlık çok pratik çocukların bayıla bayıla yiyeceği bir lezzet:))

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglık cok güzel görünüyorlar, banada beklerim :) http://sihirliparmaklarr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Şulecim çok severim ben bu trufları..Bende yaparım zaman zaman..Ben içine limon kabuğu da rendeliyorum..Öylede denemeni tavsiye ederim tatlım , çok beğeneceğine eminim..Sevgiler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...