15 Temmuz 2013 Pazartesi

Bugün minik kızım Hande'nin doğum günü...


Minik kızım Hande bugün 2 yaşını bitirdi.Zaman nasıl geçiyor anlamıyorum ve kızlarım hızla büyüyorlar.Gündüz burada bir Türk pastanesine Hello kitty'li pasta siparişimizi vermiştik.Bu karaktere bayılıyor.Bu güne özel kızımla ilgili olarak biraz nostalji yapacağım.Yalnız sizden ricam resimlere bakarken maşallah demeyi unutmayın :)


Doğduğu zamandan başlayalım isterseniz.Bu ilk resim de daha 1 haftalık.
Babamız fanatik fenerli olunca fener takımları olmazsa olmazlarımızdan oldu..İki kızım da giydi.
Oyy veren Allah'a kurban olduğum. o ellerinin tatlılığını dünyanın hiç bir tatlısına değişmem.
Yavaş yavaş büyüyor...
bazen somurtkan olabiliyor bebekler,bu resimde Hande'nin o anlarından biri.
Ablasıyla beraber o kadar güzel vakit geçiriyor ki,
ben onları izlerken ayrı bir keyif alıyordum.
Biraz da komiklik zamanı.Anneler bazen bebeklerini böyle komik hallere sokabiliyor.Komik eşyalar satan bir mağazadan aldığım bu taçla epey bir eğlenmiştik :)
Artık bir yaşına geldi.Parklar mekanımız olmuş durumda :)

mmm,nım nım nım 
Tavuğu da ayrı bir sever bu hatun :))
Abur cubura da hayır demeyiz aslında...
Artık bisikletle gezinebiliyoruz.Yaşasın ;)
hımm,bazen sebepsiz ağlamalarıyla anneyi çileden çıkarsa da anne  o anları fotoğraflamadan duramaz:)
Eee o kadar ağladık,biraz da şirinlik yapma zamanı.Türlü şirinliklerle annenin gönlü feth edilir.
Nede olsa abla kardeşler bazen saç saça,bazen de böyle baş başa oluyorlar.Ah bu kızlar yok mu :)
Annesinin gül kokulu minik kuzuları...
Artık büyüdük.Etrafa meraklı gözlerle bakıyoruz.Her şeyi taklit edip denemeye çalışıyoruz.Hımm üstelik de her şeyi yavaştan anlamaya başlıyoruz.İşte bu da o anlardan bir kare...
 Sevgili yavrucuğum.Doğduğun gün de mübarekti senin.2 sene önce berat kandilinde geldin dünyaya.Ablan da mevlüt kandilinde doğmuştu.İnşallah doğduğunuz zaman gibi ömrünüz de mübarek olsun.Rabbim hayırlı ve sağlıklı ömürler versin.O gülen yüzünden gülücükler hiiiç eksik olmasın.Seni gördüğüm ilk an dünyalar benim olmuştu meleğim.İyiki varsın,iyiki doğdun annecim.Rabbime seni ve ablanı bana verdiği için binlerce şükürler olsun.İlerde bu yazyıyı okuman için hatıra olarak yazıyorum.Seni çooook ama çoook seviyorum.
Sen Allahın bir lütfusun,gözlerimin nurusun....
 İşte bizden bugünlük bu kadar.Herkese bol bol sevgi ve selamlarımızı gönderiyoruz....

32 yorum:

  1. küçük kuzunun doğum gününü kutlarım şule cim.ona Allahtan hayırlı sağlıklı mutlu ve uzun bir ömür dilerim.Rabbim güzel yüzünden gülücükleri eksik etmesin.ailecek Allah a emanet olun.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler teyzesi.Amin diyoruz güzel dileklerine.
      Bişkek'ten sevgi ve selamlar...

      Sil
  2. Maşallah bu güzel kuzuya:)) Allah uzun ömürler versin sağlıkla sevgiyle inşallah... Hayırlı ramazanlar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Elifcim.Sana da hayırlı ramazanlar canım.sevgilerimle...

      Sil
  3. Nice güzey yaşlara inşallah. Zaman nasıl da geçiyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aah aah. zaman hem de su gibi akıp geçiyor be yaa:)

      Sil
  4. Maşallah Subhanallah Barakallah..
    Rabbim daha nice hayırlı seneler nasip etsin sevdiklerinle birlikte Handee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaamin ablası.Çook teşekkür ederiz.

      Sil
  5. Şulecim Rabbim yavrularına hayırlı,imanlı,sağlıklı uzun ömürler versin.Hayırlı evlat olsunlar İnşAllah.Hayırlar,güzellikler göresin hep sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin,amin inşallah canım benim.Sağol güzel duaların için.Çook teşekkür ederiz.Bişkek'ten sevgi ve selamlarımı yolluyorum.

      Sil
  6. maasallah kızımıza nıce sağlıklı uzun omurler ınsallah pastada cok sırın kendısı gıbı

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Teyzesi.Bişkek'ten sevgi ve selamlarımızı yolluyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Maşallah iki kızınada ...nice mutlu güzel yaşları olsun inşallah.

    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz ablası.sevgiler...

      Sil
  9. Rabbim güzel yaşlar nasib etsin inşallah miniğe :)
    kızım daha dün doğdu bana göre de ama 9 aylık oldu :) günler pek hızlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablası.Aynen öyle canım hızla büyüyorlar.

      Sil
  10. Canim benim yeni yasiniz hayirli ugurlu olsun,saglikli mutlu bir ömür diliyorum tatli kizina ailesiyle,sevdikleriyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiz teyzesi.Amin diyoruz güzel dileklerine.Sevgi ve selamlar...

      Sil
  11. Maşallah kızlarına ne kadar güzeller :) İkisinin de kandil günlerinde doğmasına da kocaman bir maşallah. Böyle şahane tevafukların altında çok güzel hikmetler oluyor. Ne güzel. Rabbim nice güzel yaşlarını görmeyi nasip etsin sizlere..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğolun güzel yorumunuz için.İnşallah öyle olur.Amin diyorum.Sevgi ve selamlar...

      Sil
  12. selamu aleykum Şule
    maşallah tatilini guzel degerlendırıyorsun.
    Kac gundur takıp edıyorum yenı tariflerın varmı dıye.
    O zaman gordum gıttıgın yerlerı maşallah cook guzel yerler.
    Bu arada Hande nin yenı yaşı hayılı olsun.
    Allahtan saglıklı mutlu huzurlu bir omur diliyorum. Allah ikisinide salıha evlatlar eylesin. Allaha emanet ol.
    KEVSER ABLAN

    YanıtlaSil
  13. ve aleyküm selaam Hem kendi hemde gönlü güzel ablacım.Eveet aslında yeni o kadar çok tarif var ki.Ramazanda yaptıklarım da eklenince epey çoğaldı.İnşallah gezi resimlerimi bitirir bitirmez vericem yayına.Keşke siz de gelseydiniz.Ne gezdik yaa.Süperdi.Neyse bir araya gelince anlatırım ben sana.
    Evet teyzesi,Handem 2 yaşını doldurdu artık.Amin diyorum güzel dualarına.Çook teşekkürler.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  14. maşallah kuzuna daha nice uzun vede güzel yılları olur inşallah :) doğum günü kutlu olsun... Bu arada pastaya bayıldım çok güzel gözüküyor biran kız çocuğum olsa da bende böyle bir pasta yaptırsam diye içimden geçirmedim de değil hani:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Çook teşekkür ederiz güzel dileklerin için.Allah gönlüne göre versin.Bakarsın bi de kızın olur.sevgi ve selamlar

      Sil
  15. Hayırlı yaşlar olsun minik ellerin kaderleri güzel olsun Maşallah

    YanıtlaSil
  16. canım kızının doğum günü kutlu olsun.Canan

    YanıtlaSil
  17. teşekkürler canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...