18 Temmuz 2013 Perşembe

Moldo - Ashuu'na doğru çıkarken

Merhabalar...
Tatlı kızımın doğum gününden sonra gezmeye kaldığımız yerden devam edelim dedim.Hatırlarsanız gezimizle ilgili ilk postumda 3030 metreye çıktığımızdan bahsetmiştim.Buradan bakabilirsiniz.Şimdi ise daha da yükseleceğiz.Ama yükselirken gezdiğimiz yerlerin resimleri var sırada.Kayaların taşların arasından hayvanlarla beraber yolculuğumuz sürüyor.

Yol boyuna uzanan çam ağaçları...

Göç eden bir kuş sürüsü
Artık mola zamanı.Burada kahvaltı yaptık.

buradaki gördüğünüz uzun kütükten karşıya geçtik.Düşücem diye çok korktum ama yine de geçtim.El değmemiş doğal güzellikler harikası bir yer.Düşünün. geçmek için köprü bile yok...

Temmuzdaki havaya bakın.Biz kışlık kazak ve montlarla gezdik.Bu resim de Hale'nin doğayı keşfederken ki hallerinden...Bir şeyler konuşuyordu o sırada ama ne söylüyordu ben de bilmiyorum :)

İşte doğada tamamen doğal halde yetişmiş mantarlar.
Kahvaltımızı da bitirdikten sonra yolculuğumuza devam ediyoruz.
Ne kadar yükseldiğimizi bu resimden de anlayabilirsiniz.
Buraya resmen bayıldık arkadaşlar.Sanki halı serilmiş gibi duruyor değil mi ?
İşte arkamızda bıraktığımız zorlu yollar...
Bu yollardan geçerken insan kendini çok tuhaf hissediyor.Hayatım boyunca hiç bu kadar yükseklere çıkabileceğimi tahmin bile etmemiştim.Hatta hayalini bile kurmamıştım.Yani aklıma gelmezdi böyle şeyleri yaşayacağım.Ama demek ki nasibimiz de böyle, rabbimin yarattığı doğal güzellikleri görmek de varmış.
İşte zirvedeyiz arkadaşlar.Dağın en tepesi.3346metre.
Buradan sonra yolculuğuz tüm macerasıyla devam edecek.Dağın zirvesindeki Songöl'e doğru yolculuğumuz sürecek. İzlemeye devam edin...Sevgiler.

1. ne kadar kötü bir yolmuş o öyle canım korkmadan iyi gitmişsiniz valla :) ben resimleri izlerken ürktüm o yolu görününce, arabayı kullananı tebrik etmek lazım ki böyle yollarda arabayı iyi sürmüş.
    Sevgiler canım...

2. :) Arabayı süren eşimdi.Biz bu yolları kendi arabamızla gittik.Ama normal altı alçak bir arabayla gidilmezdi o yollar.Bizimki jip olduğu için daha rahattı.Sağol, teşekkür ederiz:)sevgiler...

3. korktum, beğendim, özendim, acıktım, yuvarlanmak istedim...bi sürü duygu yaşadım:) çok güzel...buarada seni bloglovinden takip etmeye başladım sen de beni unutma olur mu:)

1. canım yaa çook teşekkü ederim.güzel youmun beni çook mutlu etti.Gelirim tabii.sevgilerimle...

4. seninle birlikte bizde gezdik canım süper güzellikler

5. Tamamen dogayla basbasa genede yollar var baskada bir yerde goremeyiz herhalde kizimizda saskinlikla izliyor

1. evet Selma ablacım.Yol manzarası oldukça fazla.Çoğunlukla yollada olunca öyle oldu biraz.Teşekkürle sevgiler...

6. Harika fotoğraflar çok beğendim.Bloğunuzu çok beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
    Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.

1. Bloğuma hoşgeldiniz.Çok teşekkür ederim.İnşallah en kısa sürede uğrayacağım.sevgilerimle...