29 Eylül 2013 Pazar

Yeni Blok Tasarımım



Sevgili Müstakbel Eşim

Merhabalar Asyadan Esintiler Bloğu'nun gönlü güzel izleyicileri;
Yeni blok tasarımımı yapan Sevgili Müstakbel Eşim bloğunun sahibesi Gül'e çook teşekkür ederim.Bundan bir kaç ay önce bloğunda header çekilişi düzenlemişti.Ben de katılmıştım ve hazırlayacağı haederlerden birini kazanma şansı benim olmuştu.Tabii aradan biraz zaman geçse de bu sayede telefonda konuşma imkanımız oldu.Bloğumda değişiklikler yapmak istiyordum.Bu konuda bana yardımcı olmasını kendisinden  rica ettim ve o da beni kırmadı.Çok zor ve vakit alan bir iş olmasına rağmen bana yardımcı oldu.Ben çok beğendim,umarım sizler de beğenirsiniz.Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.Ellerine emeklerine sağlık canım benim.Hakkını nasıl öderim bilmiyorum.Sonsuz teşekkürler Gülüm...
Sevgili gönlü güzel arkadaşım Gül'ün bloğunu ziyaret etmenizi tüm izleyenlerime tavsiye ediyorum.Çeyizlik masa örtüsü takımları ve runnerlar hazırlıyor.Aynı zamanda özel günleriniz için,Özel dizayn ve hazırlıklar yapıyor.Merak edenler aşağıda verdiğim linklerden tıklayıp ziyaret edebilirler. 

3 yorum:

  1. Sitenin tasarımı çok güzel olmuş şulecim.tam yemek sitesi olmuş. Arkadaşın ellerine sağlık. Güle güle hayırla kullan canım

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun canım! değişiklik güzeldir:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan ablacım..
    mutlu haftalar dilerim..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...