3 Kasım 2013 Pazar

Adana usulü ciğer kebap ve hafta sonu pikniği

Yazdan beri ilk defa piknik resmi koyuyorum. Gezi turlarımızı sıkı takipçilerim bilirler.O gezilerden sonra bir çok defa pikniklere gitsek de koymak nasip olmadı ama bu sefer bu harika kebabın görüntülerini koymazsam olmazdı.Bu gün 3 aile arkadaşlarla beraber pikniğe gittik.Artık son turları yaşıyoruz.Havalar iyice soğumadan gidelim dedik.Menümüzde sadece ciğer vardı.Özellikle ciğer yemek için gittik.Eşimin Adanalı arkadaşı Niyazi bey kebap işlerinde 1 numara diyebilirim.Tabii hanımının marifetleride ayrı.Yediğim en lezzetli ciğerdi.Ama acılı ve bol baharatlı olarak yediğimin lezzeti ayrı bir güzeldi.

  • Yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi ciğerler kuyruk yağıyla beraber şişlere dizildi ve mangalın üzerine konuldu.

  • İşte bu da pişmiş görüntüsü.Sık sık çevirerek pişirdiler.Kuyruk yağının da etkisiyle ve pişirme tekniğiyle ciğerler yumuşak ve tam kıvamında olmuştu.Son aşamalarda tuzunu ve baharatlarını kattılar. 

Olmazsa olmaz soğan salatası
Domatesli salatamız
 közlerimiz
 ve son olarak vazgeçilmez semaverimiz...
Çocuklarımızda kendi hallerinde oynayarak temiz havanın keyfini çıkardılar.Hatta bir ara oturmuş sohbet ederlerken resimlerini çekiverdim.Bir de bana ne deseler beğenirsiniz 'yaaa yanımıza gelme lütfen. Biz özel bir şeyler konuşuyoruz' Yerim ben sizin özelinizi.Büyümüşler de beni yanlarında istemiyorlar :)

İşte bu güzel günü de böylelikle bitirirken tüm arkadaşların ellerine emeklerine sağlık diyorum.Özellikle Niyazi bey ,İsmail bey ve Sedat beyin(eşim) ellerine emeklerine sağlık.Çünkü işin zor kısmıyla beyler ilgilendiler.E malum.hanımlara da sofrayı kurmak düştü.İnşallah bu güzel günleri Türkiyede de yaşamak nasip olur.Hepimiz başka başka şehirlerde olsak da daima kapılarımız birbirimize açık olacak.
Sevgi ve sametle... 

6 yorum:

  1. Hepimiz başka başka şehirlerde olsak da daima kapılarımız birbirimize açık olacak.Bu umlene bende katılıyorum beylerın elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. ah canim ya ne güzel bir ortam buböyle,bayilirim disarda yapilan herseye:)) Ilk kezde siste ciger yapildigini görüyorum,bizede fikir oldu,sanirim karacigerdi,sogan salatasi oldugundan anladim,ellerinize saglik,afiyetler olsun bakalim,canimiz cekti ama olsun:)) sevgiler sana.

    YanıtlaSil
  3. Oh ne güzel olmuş afiyet olsun yarasın! :) hazırlayanların ellerine sağlık. oralardaki arkadaşlıklar bir başka hiiç unutulmuyorlar gerçekten. Benim hayatımda da en samimi dostlarım oralarda tanıştığım arkadaşlarım. halen daha görüşüyoruz. Allah ayırmasın, eksik etmesin...

    YanıtlaSil
  4. afiyetler olsun canım.arkadaşlarla gidilen pikniğin tadı bir başka oluyor.inşaAllah böyle güzel günleri Türkiye de yaşarsınız. bu arada ciğer nefis görünüyor.yapanların eline sağlık.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. pazar günü adanada bizde aynı ciğer kebabı ve salataları yaptık. Yayınlasak aynı fotoları yayınlayacakmışız şulecim. Ne güzel.

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...