5 Kasım 2013 Salı

Doğum günü prensesleri

Arkadaşlarım Canan ve Derya'nın kızlarının doğum günü vardı.Aynı yaşta değiller ama doğum günleri aynı zamana denk gelince ikisi anlaşıp ortak bir gün belirleyip birlikte yapmaya karar vermişler.Cananın evi daha müsait olunca orada yaptılar e bize de davete icabet etmek düştü.Ben de kızlarımla beraber gittim ve ev de bir sürü prenses olunca etraf bir anda şenleniverdi..Çocuklar ortamın da güzelliğiyle ayrı bir mutluydu tabii.
İşte benim kız,Derya'nın kızı ve Canan'ın kızı.Hale,Meleknaz ve Tuana

Canancığım zaten çok becerikli bir arkadaşımdır.Yaptığı her şeyin ayrı bir lezzeti var bana göre.O gün de bizim için çok güzel yiyecekler hazırlamıştı.Menümüzde neler mi vardı.
  • Makarna salatası
  • Etli kuru patlıcan dolması
  • Hazır yufkadan kıymalı börek
  • Mayalı patatesli rulo poğaça
  • Mini köstebek pasta
  • ve Türk pastanesine yaptırdıkları tazecik nefis barbieli pastaları vardı
Yaptığın tüm hazırlıklar için ellerine emeklerine sağlık canım.Her şey çok güzeldi.

Canan'ın oğlu Mustafa ve kızı Tuana. Rabbim ikisine de sağlıklı ve hayırlı ömürler nasip etsin.
Deryanın kızı Meleknaz ve benim kızım Hale.İkisi çok iyi anlaşıyor.Deryacım,Meleknaz'a da Rabbim inşallah hayırlı ve sağlıklı ömürler nasip etsin.
Bu arada Hale pastalara bayıldı ve kendi doğum günü için şimdiden çok istiyor.Eğer yapabilirsem ben yapmayı düşünüyorum.Bakalım ortaya nasıl bir sonuç çıkacak.Şimdiden ufak boyutta denemelere başladım. 
İşte doğum günü kombinimiz :)
Bu elbiseyi anneannesi almıştı.Onun için çok severek giyiyor.Akşam güneşi güzele vururmuş.Tam da yakaladım pozu hemen çekiverdim.
e malum bu bıcırık biraz rahatına düşkün.Onun için yanımda abiye kıyafet götürdüm, orada giydiririm diye ama pek umrunda olamayınca bende hiç ısrar etmedim.Hande genelde kendi haline oynamayı çok sever.Oyun oynarken bir ara dalıvermişti.Hemen yakaladım pozunu :)
İşte böyle güzel bir günü de mutlu bir şekilde bitirip evimize döndük.Bizi izleyen tüm ASYADAN ESİNTİLER takipçilerine Bişkekten sevgi ve selamlar...

8 yorum:

  1. Bunlar ne kadar güzel şeyler Allah nazardan korusun hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. canım maşallah kızına çok güzel :) elbise nede çok yakışmış prensese :) yanaklarından benim için öp :)

    YanıtlaSil
  3. Yaşları uzun olsun hayırlı evlatlardan olsunlar cici kızlar! :) oh ne güzel bir ortam çocuklar ve anneleri beraber mutlu bir ortamda Allah muhabbetinizi artırsın. :) masa harika hazırlayanların ellerine sağlık. MaşaAllah kızların çok talı Şule. Arkadaşlarının çocukları da öyle Rabbim güzel günler göstersin hepsine de. kıyafetleri de çok yakışmış öpücükler buradan yavrulara! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çook teşekkür ederim Saadet ablacım.sevgilerimle...

      Sil
  4. sankı hepsı balo dakı prensesler gıbı menude super nıce yaslar kızlarımıza

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...