14 Aralık 2013 Cumartesi

Çöp Şişte Meyve Sunumu



Bazen tarife gerek olmaz.Resme bakınca her şey nettir.Şimdi kış olduğu için kış meyvelerinden, yazında yaz meyvelerinden yapabileceğiniz sunumuyla oldukça şık olan meyveli şişlerden sizler de kendinize ve misafirlerinize hazırlayabilirsiniz.Üzerine benmari usulü eritilmiş bitter çikolata gezdirip lezzeti ve görselliği ikiye katlayabilirsiniz.İsterseniz beyaz çikolatayla yapabilirsiniz.Yada her ikisini de kullanabilirsiniz.Görsel olarak çok daha güzel olabilir. Hatırlarsanız daha önce Fındık Kaplamalı Çikolatalı Elmalar  yayınlamıştım.Bazı şeyler sizlerin hayal gücünüze kalmış demiştim.Ben sadece fikir sunuyorum.Sizler daha farklı meyvelerle daha farklı tatlar ortaya çıkarabilirsiniz.Denemeye değer öyle değil mi? 
Deneyecek olanlara şimdiden Afiyet olsun...

5 yorum:

  1. Seninde söylediğin gibi görüntü her şeyi anlatıyor enfess :)

    YanıtlaSil
  2. cok tatlı olmus elıne sağlık

    YanıtlaSil
  3. Nefissss , ben bunu yerimmm
    Seninde dedigin gibi zaten goruntu anlatmis herseyi :)))

    YanıtlaSil
  4. bunları yiyenlere mutluluklar dilerim çünki kesin yerken bayılmışlardır enfes görüntü

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...