8 Şubat 2014 Cumartesi

Mekanın cennet olsun...

Nereden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum.Bir türlü yazmak gelmedi içimden ama sizleri de habersiz bırakmak istemedim.Epey oldu yazmayalı.Bu süre zarfı içinde ben acı bir haberle yıkıldım.Çok sevdiğim ve değer verdiğim teyzem, biricik oğlunu daha 22 yaşında acı bir tarfik kazasıyla kaybetti.Kırşehirde üniversite okuyordu.Son sınıftaydı.Kaza da zaten orada olmuş.Ailesi yıkıldı,bizler yıkıldık ama rabbim verdi, rabbim aldı ömrü bu kadarmış demek ki diyerek sabrettik ve bolca dua ettik.
Teyzemin 3 oğlu var.Vefat eden oğlu en büyük oğluydu.Bu resim de onun 2 yaşındaki hali.Elimizde büyüdü sayılır.Yakın oturunca hep beraberdik biz.Benim de 2 erkek kardeşim var.Serdarın da benim için erkek kardeşlerimden farkı yoktu.Bu sebeple bu acı bana çok ağır geldi.İlk defa böyle bir acı yaşadım ben.Evlat acısı ne zormuş meğer.En yakınımda bunu görüp yaşamak ne zormuş.Allahım sen sabır ver yarabbim ailesine.Çok şükür şimdilerde onlar da biraz daha iyi.Toparlanmaya çalışıyorlar.Teyzemle sık sık konuşuyorum.Onun sesini duydukça ben de daha iyi oluyorum.Teyzeme nasılsın diye sorduğumda nasıl olayım Şulem alışmaya çalışıyorum diyor.Bir anne için ne zor bu sözü söylemek.Ama ne yapabilir ki, giden geri gelmeyecek, Bize de duadan başka yapacak bir şey kalmıyor.Rabbime çok şükür ki inancımız sayesende böyle durumlarda ayakta kalabiyoruz.Rabbim teyzeme öyle bir sabır vermiş ki ,Çok metanetli.Bir Anne olarak evladı için bol bol dua ediyor ve sürekli okuyor.İnşallah rabbim cennetine layık görüp o kapıdan içeri girmesini Serdara nasip etmiştir.O artık baki tarafa göçtü.İnşallah annesine babasına şefaatçi olur..Vefat haberi geldiğinde gözümün önüne hemen bu fotoğraftaki küçüklük hali gelmişti.Onun için koydum bu fotoyu.Aslında daha yazacak anlatacak çok şey var ama kelimeler kifayetsiz kalıyor.Bu nedenle daha fazla yazamayacağım :( MEKANIN CENNET OLSUN SERDAR, DUALARIMIZ HEP SENİNLE. SEN HEP HAYALLERİMİZDE YAŞAYACAKSIN...

Bu arada beni arayan,soran ve merak eden tüm dostlarımdan Allah razı olsun.Tariflerimi tekrardan yayınlamaya inşallah en kısa zamanda devam edeceğim.Lütfen dualarınızı eksik etmeyin.

40 yorum:

  1. Rabbim sabırlar versin Şulecim hepinize.Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğol Semacım Allah razı olsun.

      Sil
  2. İnna lillahi ve inna ileyhi raciun.
    Başınız sağolsun Şule.cim ,Allah günahlarını affetsin mekanı cennet olsun inş.
    Bende hiç yaşamadığım bu acıyı o nedenle anlamam imkansız elimden sabır dilemek ve dua etmek geliyor.
    Tüm ailenize özellikle anneye sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol, Allah razı olsun Zeynepcim.

      Sil
  3. başınız sağolsun cennet mekanı olsun çok üzüldüm yakınlarımı kısa süre önce kaybettim resime kitlendim dua okudum tek yapılacak Allah tan rahmet dilemek tüm aileye sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun.Dualarınızı eksik etmediğiniz için allah razı olsun.

      Sil
  4. Tüm yolda gidip gelenleri korusun Allah aileye ve sana sabır versin ateş düştüğü yeri yakar ne büyük acı sabır sabır bolca sabır

    YanıtlaSil
  5. canım çok üzüldüm mekanı cennet olsun... Allah size ve ailesine sabır versin :( ölüm çok soğuk vede acı olan hayatın gerçeklerinden biri insan bu gibi durumlarda söyleyecek söz bulamıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlat acısı çok zormuş... soğol, allah razı olsun,duanızı eksek etmeyin.

      Sil
  6. Başınız sağolsun Şulecim, çok çok üzüldüm.
    Rabbim ailesine ve sana sabırlar versin, Serdar'ın mekanı Cennet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım Allah razı olsun...

      Sil
  7. mekanı cennet olsun dıyecek hıc bır sey yok aılesıne allah sabır versın basınız sağolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım Allah razı olsun...

      Sil
  8. Canim cok cok uzuldum allah sabirlar kolayliklar versin, nurlar icinde yatsin insallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, Allah razı olsun...

      Sil
  9. İnna lillahi ve inna ileyhi raciun. .

    YanıtlaSil
  10. İnna lillahi ve inna ileyhi raciun. ..

    YanıtlaSil
  11. ALLAH rahmetini bol eylesin mekanı cennet olsun teyzenlere sizlere sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım Allah razı olsun...

      Sil
  12. Ailecek basiniz sag olsun,Allah mekanini Cennet etsin.

    Gurbet elde böyle üzücü haberleri almak cok zor.Allah cok sabirlar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet.hem de ne acı ne zormuş.Çok sağolun.Allah azı olsun

      Sil
  13. Canım başın sağolsun. Çok üzüldüm. Allah annesine sabır versin. Mekanı cennet olsun inşallah. Yavrum daha çok da genç. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, Allah razı olsun...

      Sil
  14. Allah rahmet eylesin. sizlere de sabir versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, Allah razı olsun...

      Sil
  15. Başınız sağolsun :( Allah sabır versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, Allah razı olsun...

      Sil
  16. ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun inş sizlerede sabır diliyorum RABBİMDEN cok zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, Allah razı olsun...

      Sil
  17. Başınız sağ olsun. Çok üzüldüm . Bir anne için ne kadar zor çok üzüldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nihalcim.Hem de ne kadar zor,nasıl anlatayım ki :(

      Sil
  18. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  19. Şule başınız sağolsun,mekanı cennet olsun inşallah, çok üzüldüm,şimdi gördüm ne kadar geçmiş üstünden, Rabbim sabrını versin Canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağol canım.Dualarınızı eksik etmeyin...

      Sil
  20. Çok çok üzüldüm, başınız sağolsun, Allah geride kalanlara büyük sabırlar versin.....

    YanıtlaSil
  21. Başın sağ olsun Şule cim.Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...