9 Nisan 2014 Çarşamba

Fırında Ciğer Şiş


İhtiyacımız olan tek şey, çöp şişler,ciğer,kuyruk yağı,tuz ve baharatlar.Resimlerden de gördüğünüz gibi ciğer şişleri hazırlayıp fırının ızgarasına dizdim.Bu esnada damak zevkinize göre tuz ve baharatlarını serpebilirsiniz.
Fırınımı önceden en üst seviyede 5-10 dk kadar ısıttım.Fırının orta gözüne ızgarayı yerleştirdim.Bir altına da fırının kendi tepsisine su koyup yerleştirdim.Toplam yarım saat içinde ciğer şişler hazır oldu.Pişerken etrafa yayılan kokular da cabası  :)
afiyet olsun...


8 yorum:

  1. ellerise saglık şulecim, en kısa sürede denemeliyim, böyle bir tarif arıyordum ben de.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. şekerciğim dün yaptım bende eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyetler olsun canım,Teşekkürler,sevgiler...

      Sil
    2. ama su koymadan yaptığım için kuru oldu. Bu sefer sulu yapacağım

      Sil
  3. Sevmeyeni coktur cigerin ama ben bayila bayila yiyenlerdenim sulecim.cok guzel gorunuyor afiyetler olsunnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle Arzucum,ben de çok seviyorum.Teşekkürler canım,sevgilerimle...

      Sil
  4. Eline sağlık şulem.yine döktürmüşsün:) piknik deyince aklıma geldi. Bir seferinde ben ana malzemeleri evde unutmuşum. Herşeyi getirmişim, bir et düzeni yok ortada.eve dönüp, dediğın gibi, evde yapıverdik:) ellerine sağlık canım.afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ha ha ha allah iyiliğini vermesin Fatma abaaaa güldürdün beni.Neyse evde piknik yapmışsınız ya o da iyi.Teşekkürler,sevgiler...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...