24 Mayıs 2014 Cumartesi

Şef Şefika Günyel Kırgızistan'a geldi...


Bugün Manas Üniversitesi, Kanaltürk ekranlarından tanıdığımız Derya Baykal'ın programında pazartesi günleri bizlere harika tarifler sunan Şef Şefika Günyel'i ağırladı.Şefika hanım özellikle Kırgız konuklara Türk mutafağıyla ilgili bilgiler verdi ve nefis yemekler hazırladı.İlk olarak tarhana çorbası ve şeker pareyi tanıttı ve bu yemeklerle ilgili bilgileri paylaştı.Aynı zamanda bizlere de hediye olarak kitap ayraçları getirmiş.Bu nazik davranışından ötürü kendisine teşekkür ederiz.Menüde Ezogelin çorbası, İslim kebabı,Fesleğenli ve kuru domatesli arpa şehriyeli pilav ve sütlaç vardı.Daha sonra ikinci yarıdaki menüde de Yayla çorbası, etli kuru biber ve patlıcan dolması,Karamelize portakallı ballı un helvası vardı.Malesef dolmaları ben fotoğraflayamadan bitti  Kısacası bugün bol sohbetli ve lezzetli yemekleri tattığımız harika bir gündü.




Daha ayrıntılı fotoğraflar görmek istiyorsanız Face sayfama bakabilirsiniz.Hatta ilk defa kendi resimlerimi de paylaştım.Aynı zamanda face sayfamdan bana destek olabilirsiniz.
sevgilerimle...

4 yorum:

  1. şeker baktım fotoğraflara harikasın

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir etkinlik olmuş ama tarifler yok galiba Bir de Şefika şefime bu zayıflığın sırrını sorsaydınız keşke. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir etkinlikti.Tabiki tarifler var,inşallah buradaki vaktim el verdiği sürece yayınlayacağım.Bişkeğe geldiği zaman ilk olarak bir sabah programına katılmıştı.Oradaki sunucular sizin sorduğunuz soruyu sordular kendisine :) Her şeyden yiyorum ama porsiyonlarım çok küçük dedi :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...