28 Eylül 2014 Pazar

Dondurucuda Taze Barbunya

Kışlık hazırlıklarımız artık neredeyse son buldu.Ben de bu arada boş durmadım ve yerleşmeye çalışırken bir yandan da kışlık hazırlıklarımı tamamladım.Taze barbunyanın lezzeti her zaman başkadır.Siz de benim gibi çok seviyorsanız mutlaka dondurucunuzda bulundurmalısınız.Tek yapmanız gereken şey dilediğiniz miktarda barbunya alıp kabuklarından ayıklamak ve buzdolabı poşetlerine koyup dondurucuya kaldırmak.Hala pazarlarda tezgahtaki yerini koruyorken alıp dondurucuya koymayı ihmal etmeyin.
kolay gelsin..

2 yorum:

  1. aslında taze olarak bende çok seviyorum ama bir dondurucuya ihtiyacım var.en önemlisi de onu koyacak bir yere:)iyi günler de tüket canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.Evet dondurucu olmayınca zor tabii.sevgilerimle...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...