13 Aralık 2014 Cumartesi

Kapalı Krep Pizza

Sabah kahvaltısına hazırlayabileceğiniz enfes bir tarif. Krep delisi olan çocuklarım sayesinde krebi şekilden şekle sokan ben, son olarak bu hale getirmiş bulunuyorum.İnanın lezzeti bu haliyle 2 kat daha arttı.Yapım aşamalarıyla verdiğim tarifimin bir de püf noktası var ki o da krebi yumurtasız yapıyorum ve yumurtayı pişen krebin üzerine kırıyorum.Sonra da diğer malzemeleri ekliyorum. E hadi buyrun bakalım tarife:

Krep Malzemeleri:
2 su bardağı süt
1,5 - 2 su bardağı kadar un
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 çay kaşığı tuz
1 yemek kaşığı şeker
1 çay kaşığı kabartma tozu

İç Malzemesi için:
Her bir krep için 1 yumurta
salam,rendelenmiş veya küçük küpler halinde doğranmış kaşar peyniri
Dilerseniz sosis ve sucuk da ekleyebilirsiniz.Malzemeyi çeşitlendirmek size kalmış.

Yapılışı:
  • Krep malzemesinin tümünü karıştıralım.Ve karışımı hazır hale getirelim.
  • İç malzemesini de resimlerde gördüğünüz gibi hazırlayalım
  • Isınan tavaya bir kepçe yardımıyla karışımı dökelim ve pişirelim.
  • Pişen krebin üzerine 1 yumurta kıralım ve çatalla hafif şekilde üzerinde dağıtalım.
  • Krebin sıcaklığıyla yumurta pişecektir.Bu konuda endişeniz olmasın.
  • Hafifce piştiğini gözlemlediğiniz yumurtanın üzerine diğer malzemeleri koyalım.
  • Önce yanlardan, sonra alttan ve üstten katlayarak bohça şeklini verelim. Biraz da bu şekilde pişirelim.
  • Kişi sayısına göre her bir krep için aynı işlemi uygulayalım.
  • Daha sonra sıcak sıcak servis yapalım.
Afiyet olsun...

Asyadan Esintiler'i fACE sayfasından takip edebilirsiniz.


4 yorum:

  1. vatanına hoşgeldin şuleeeeeeeee:) nefis tatlarını da beraberinde getirmişsin..ellerine saglık canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim sevgilerimle...

      Sil
  2. ellerine sağlık ablacım..
    afiyetle kal..,

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...