25 Nisan 2015 Cumartesi

Lavaş Pizza

Hamurla uğraşma derdi olmadan, kısa sürede yapabileceğiniz en kolay ,en hızlı ve en pratik pizza tarifi olduğuna garanti verebilirim.'Pizzam incecik olsun, zaten hamurunu tutturamıyorum,kalın oluyor ya da kalın hamurlu sevmiyorum' diyorsanız eğer Lavaş Pizzayı yaptıktan sonra emin olun bir daha diğeriyle uğraşmayacaksınız.Çünkü ben öyle oldum diyebilirim.Çocuklar pizza istedi mi hemen bunu yapıyorum :) onlar da bu durumdan oldukça memnunlar zaten.Kısa sürede olduğu için fazla bekleme derdi olmuyor ve böylelikle sabırsızlanmıyorlar.

Malzemeler:
Kişi sayısına göre lavaş

İç malzemesi:
sucuk,salam,sosis,rendelenmiş kaşar peyniri,ince doğranmış yeşil biber,mısır...vs  damak zevkinize göre dilediğiniz gibi çeşitlendirebilirsiniz.

Salça sosu için :
1 adet rendelenmiş domates,1yemek kaşığı domates salçası,1 yemek kaşığı zeytinyağı,karabiber,tuz ve kekik

Yapılışı:

  • Hazır lavaşı fırın tepsisine alalım.
  • Üzerine sosunu sürelim.
  • Rendelenmiş kaşar peyniri serpelim.
  • Üzerine dilediğimiz pizza malzemesini ekleyelim
  • Önceden ısıttığımız fırında kaşarlar eriyip üzerindeki malzeme kızarana kadar pişirelim.
Afiyetler Olsun...

Lavaşı kendi yapmak isteyenler buradan bakabilirsiniz.
Mayalı Hamurla Pizza verdiğim linklere tıklayarak tarifleri görebilirsiniz.

Asyadan Esintiler'i fACE adresinden takip edebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Gerçekten çok pratik. İncecik hamur sevenler için harika. Be de bazen böyle yaparım.
    Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...