22 Mayıs 2015 Cuma

Mini Boy Krep

Ben yapmaktan vazgeçmiiiceeem, kızlarım da istemekten sanırım :) Haftada 1 gün mutlaka yapıyorum.Özellikle krem çikolata ve reçelle beraber yemeye bayılıyorlar.Bazen yemek kaşığıyla bile döktüğüm oluyor karışımı.O zaman daha da küçük krepler elde etmiş oluyorum.Görsel olarak çok sevimli oluyor ve çocukların çok hoşuna gidiyor.
Malzemeler:
1,5 su bardağı süt
2 su bardağı un
2 adet yumurta
yarım pk kabartma tozu
1 pk vanilya
1 kahve fincanı toz şeker
1 tutam tuz
4 çorba kaşığı sıvıyağ

Yapılışı:
  • Tüm malzemeler pütür kalmayacak şekilde karıştırılır
  • Elde edilen karışımdan kızdırılmış ve çok az yağlanmış tavaya ufak bir kepçe yardımıyla bir miktar dökülür
  • Alt üst yapılıp iki tarafı da pişirilir 
Afiyet Olsun...

Asyadan Esintiler'i fACE adresinden takip edebilirsiniz.

2 yorum:

  1. MERHABALAR:)ELLERİNİZE SAĞLIK
    SİZİ DEVAMLI BEĞENİ İLE TAKİP EDİYORUM
    BENİMDE BLOG SAYFAM VARDİ MAALESEF ÇALINDI :((
    WORDPRESSE GEÇİŞ YAPTIM ACABA BENİM YENİ ADRESİMİ TAKİP ETTİĞİNİZ BLOGLARA EKLEYEBİLİRMİSİNİZ .
    OKUYUCULARIM BENİ BELKİ BULABİLİR:))
    https://dideminnotdefteri.wordpress.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) bakıcam bloğunuza,sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...