31 Ağustos 2015 Pazartesi

Limonlu Haşhaşlı Kek


Malzemeler:
3 adet oda ısısında yumurta
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı toz şeker
1 limon kabuğunun rendesi ve suyu
1/2 su bardağı sıvıyağ
2 yemek kaşığı mavi haşhaş tohumu
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
1 çimdik tuz
1,5-2 su bardağı kadar un

Yapılışı:
  • Önce şekeri ve yumurtayı iyice köpürene kadar çırpalım
  • Üzerine yoğurt ve sıvıyağ ekleyip tekrar çırpalım
  • Un, kabartma tozu, vanilya, limon suyu, vanilya ve kabartma tozunu ekleyip homojen bir karışım elde edelim.
  • Yağlanmış ve unlanmış kek kalıbına karışımı eşit şekilde yayalım
  • Önceden ısıtılmış 180 derecelik  fırında pişirelim. 
AFİYET OLSUN...

21 yorum:

  1. nefis görünüyor kekin her çeşidini çok severim blogunuzu beğenerek izliyorum sevgiler.....:))

    YanıtlaSil
  2. tam benlik bir keke benziyor. Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Tariflerim arasına eklendi.En kısa zamanda yaparım inşaallah. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Ben de geldim ve sayfanıza baktım, elinize sağlık kek de süpermiş:))
    Ben de beklerim sayfama ziyarete, sevinirim:)
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok harika bir blog benimde bloguma göz atmanı isterim saygılarla

    YanıtlaSil
  7. çok harika görünüyorlar

    YanıtlaSil
  8. çok güzel tarifler var ellerinize sağlık kolay gelsin

    YanıtlaSil
  9. ıyı bır sıte teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. ıyı bır sıte teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar, size bu lezzetli tarif için teşekkür etmek istiyorum. Ellerinize sağlık www.gumushaneden.com isimli sitemize sizide bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  12. Atalay yetkili servis olarak paylaşımınızı beğendik.

    http://atalayyetkiliservis.com/

    YanıtlaSil
  13. öztiryakiler servisi olarak tarifinizi beğendik
    https://www.oztiryakilerservis.net/

    YanıtlaSil
  14. fagor servisi olarak tarifinizi beğendik
    http://fagorservisi.net/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...