8 Aralık 2013 Pazar

Kırmızı Pancarlı Patates Çanakları


MALZEMELER:
4 adet haşlanmış ve ezilmiş patates
1 adet orta boy haşlanmış pancar (rendenin küçük tarafıyla incecik rendeleyin)
5-6 adet ince rendelenmiş kornişon turşu (rendenin küçük tarafıyla incecik rendeleyin)
yeteri kadar tuz ve biraz karabiber ve pulbiber ekleyebilirsiniz.
Üzeri için: yoğurt ve mayonez karışımı

YAPILIŞI: Tüm malzemeyi karıştırıp yoğurun.Biraz buz dolabında bekletebilirsiniz.Katılaşınca şekil vermek daha kolay oluyor.Resimde gördüğünüz gibi çanak şekli verip içlerine mayonezli yoğurt karışımından doldurun.Ben dereotuyla süsledim.Siz istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.

NOT: Çanakları hazırladıktan sonra içine koyacağınız sosu servis etmeden bir kaç dakika önce ekleyin.Daha öncesinde koymanız çanaklarda, yoğurtlu sosun da etkisiyle çatlama yapar.

Afiyet olsun...

29 yorum:

  1. Çok hoş görünüyorlar gerçekten ellerine sağlık Canım :)

    YanıtlaSil
  2. Canım bunlar nefis olmuş. Renkler bir harika. Ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Sulecim kac zamandir görüsemedik kusura bakma, bu pancarli salatayi hic görmedim daha evvel,ne kadar saglikli,bizde tüketiyoruz ama ben zorla yedirmeye calisiyorum,burda hazir,dogal posetlerde haslanmis da satiliyor kuru haldede,tarif ise nefis,ellerine kollarina saglik canim,eger cocuklarda yiyorsa cok sanslisin,icinde demir olan ve kan yapan süper bisi bu pancar! Öptüm seni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,çocuklarımda severek yiyorlar.Ama böyle salata olmuş halini tabii.Yani sadece renginden dolayı onlara cazip geliyor.Öbür türlü ağızlarına koymazlar cadılar :) teşekkürler canım.

      Sil
  4. Çok ilginç bir görüntü olmuş tadıda enfes olmuştur kesin eline sağlık canım doğal renk olduğu içinde organik olmuş eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii,tamamen doğal harika bir renk çıktı ortaya.Evet görsel olarak da çok şık duruyor.Teşekkürler,sevgiler...

      Sil
  5. pancarı çok severim dediğin gibi faydaları saymakla bitmez ben tüm salatalarımın içine mutlaka ilave ederim ellerine sağlık bu tarifte çok güzel olmuş sunum çok şık olmuş emeğine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Beğenmeniz beni çok mutlu etti.Sevgilerimle...

      Sil
  6. rengi harika olmuş iyi fikir ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. Ne guzel gorunuyorlar bunlar canim boyle ellerine saglik olsun sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Arzucum.Denemeni tavsiye ederim.Sevgilerimle...

      Sil
  8. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık canım. Çok güzeller…..:)))) Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  9. ben bayılırım kırmızı pancaraaaa yaaaa

    YanıtlaSil
  10. Tarifini okumadan önce patatesi icine koydun zannettim.yani canakların içine. Görüntüsü muhteşem olmuş. Bunuda listeme ekledim. Ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Fatma ablacım.denemeni tavsiye edebileceğim nefis bir salata türü.sevgiler benden...

      Sil
  11. çok severim :D sunum çok hoş olmuş eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık nekadar güzel görünüyor, deniyeceğim mutlaka............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, tabiki,mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  13. Bizim pancar şimdide çanak olmuş marifetli arkadaşım eline sağlık güzel gözüküyor. Bir tatlısı vardı bu pancarın onuda yayınlasan :) çok öptüm seni ve kızları ......selam arkasaşlarıma

    YanıtlaSil
  14. Bizim pancar şimdide çanak olmuş marifetli arkadaşım eline sağlık güzel gözüküyor. Bir tatlısı vardı bu pancarın onuda yayınlasan :) çok öptüm seni ve kızları ......selam arkadaşlarıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler canım.İnşallah fırsat bulursam yayınlarım inşallah.Bende kızını ve seni öpüyorum.Sevgi ve selamlar...

      Sil
  15. nasıl lezzetlidir kim bilir. çok severim kırmızı pancarla hazırlanan salataları. görüntü de harika zaten her zamanki gibi. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Saadet abla.Sevgi ve selamlar...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...