3 Aralık 2013 Salı

Evde Krem Peynir Yapımı

  • 500 gr  kendi yaptığım tuzsuz lor peynirini kullandım
  • 2 paket krema 
  • damak zevkine göre biraz tuz
  • Lorun üzerine kremayı boşalttım ve el blendırıyla iyice pürüssüz bir hale gelene kadar çırptım.Yaklaşık 5 dk içinde oluyor.
  • Peynir kabıma boşaltıp dolapta 1 gün beklettim ki peynir kendine gelsin.Zaten dolabın içinde nasıl kıvamlaştığını göreceksiniz.
NOT: En fazla 1 hafta 10 gün içinde tüketmelisiniz.Bu peynire tuz ilavesi yapmazsanız özellikle Tiramisu yapımında labne peyniri yerine kullanabilirsiniz.Ya da başka tatlılarda  kullanabilirsiniz.

18 yorum:

  1. Harika fikir..Bizim çocuklar da çok severler..büyük küçük farketmiyor sanırım, ekmeğe sürüp yemek daha hoş oluyor..:)
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle canım. E bizde faydalanıyoruz bu drumdan tabii :) teşekkürler.

      Sil
  2. Sana imreniyorum, herşeyi evinde yapabiliyorsun maşallah. Eşin ve kızların çok şanslılar.

    YanıtlaSil
  3. denicem bunu

    ellerıne saglık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii denemenizi tavsiye ediyorum.teşekkürler,sevgiler...

      Sil
  4. çok severim ama hep hazır alırım senin gibi becerikli kadınlar olunca hazıra ne hacet. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzel yorumun için ablacım.sevgilerimle....

      Sil
  5. Harika görünüyor :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Normal satıita olan krem ğeynirlerin içeriği kullanılan peynir türleri ve bunun yanısıra o peynirlerin kalitesine dair daimi bir şüphem var..rendelenmiş hazır satılan kaşar peyniri gibi..bu tür şeyleri evde yapabilmek en güzeli..
    Ellerinize aklınıza sağlık..çok iyi bir öneri paylaşmışsınız,sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  7. güzel yorumunuz için teşekkürler.Sevgiler benden....

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık canım sen her şeyin güzelini yaparsın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ayşe ablacım.O senin güzel görüşün.sevgilerimle...

      Sil
  9. Semetana yı rus komsumda tatmıstım bır pastaya koymustu tadı bıraz değısık gelmıstı bana ama ben turk usulunu deneyeceğım elıne sağlk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öylemi.Kesin getirmiştir.Onlar semetanasız duramazlar :) Her şeye kullanırlar.tatlıya,salataya,çorbaya..vs Aslında tadı güzel ben çok seviyorum ama sana farklı gelmiştir tabii. denemeni tavsiye ederim.teşekkürler ablacım.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...